انواع برند تسمه صنعتی

انواع برند تسمه صنعتی

انواع برند تسمه صنعتی چیست؟

از قطعات بسیار پرکاربردی که جزئی از بخش‌های اصلی دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی به شمار ‌می‌رود، می‌توان به تسمه‌های صنعتی اشاره کرد. تسمه صنعتی محصولی بسیار کاربردی بوده که از ویژگی‌هایی همچون: انعطاف‌پذیری بالا، شکل‌پذیری و تنوع در ابعاد برخوردار است.

تسمه‌ها همچنین با توجه به محل و نحوه قرار‌گیری، جنس‌های متفاوتی دارند. به علاوه این که سرعت دستگاه، میزان تنش آن و حرارت و گرمایی که در محیط حاکم است، روی عملکرد تسمه‌ها تأثیر می‌گذارد؛ از همین رو بهتر است که تسمه‌ها با توجه به نوع دستگاه و عوامل محیطی انتخاب شوند تا بتوانند انتظارات شما را برآورده کنند.

انواع برند تسمه صنعتی

با توجه به این توضیحات باید گفت که در حال حاضر تولید‌کنندگان، انواع مختلفی از تسمه‌های صنعتی را طراحی و عرضه کرده‌اند تا خریداران بتوانند با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایند. به همین منظور در این مطلب بلاگ رابین صنعت تصمیم داریم شما را با انواع برند‌ تسمه صنعتی و ویژگی‌های آنها آشنا سازیم. با ما همراه باشید!

تسمه دانگیل

شرکت DONGIL BELT در سال ۱۹۴۵ میلادی که در شهر بوسان کره جنوبی تأسیس شده، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ساخت تسمه‌های صنعتی در جهان به شمار می‌آید و محصولاتی فوق‌العاده با کیفیت و مرغوب تولید می‌کند که تسمه دانگیل از تولیدات این شرکت کره‌ای است.

در سال ۲۰۰۲ کمپانی دانگیل به عنوان برند نمونه در طراحی و تولید تسمه‌های صنعتی به دنیا معرفی شد که امروزه شاهد تولید قطعات متنوع و با کیفیت بالا از این تولید‌کننده کره‌ای هستیم. ضمن این که شرکت دانگیل محصولات بسیار قوی در عین حال بسیار سبک را با استفاده از مواد لاستیکی با دوام و با کیفیت تولید می‌کند.

از جمله محصولاتی که در دانگیل تولید می‌شود می‌توان به تسمه‌های وی شکل روکش‌دار و ساده، تسمه‌های وی شکل دنده‌ای بلت، تسمه‌های تایمینگ، تسمه‌های وی شکل چند خطی و دنده‌ای، تسمه‌های شیاری pk، تسمه‌های شش گوش، تسمه‌های وی شکل اسپشیال روکش‌دار و تسمه‌های وی شکل اسپشیال دنده‌ای اشاره کرد.

تسمه هانچانگ

از دیگر نمونه برند‌های محبوب ساخت تسمه صنعتی می‌توان به برند هانچانگ اشاره کرد. کمپانی هانچانگ نیز یکی از شرکت‌های کره‌ای ساخت تسمه صنعتی است که در سال ۱۹۸۶ میلادی تأسیس شده و به سرعت توانست خط تولید تسمه‌های روکش‌دار دنده‌ای و ساده خود را راه‌اندازی نماید. پس از راه‌اندازی خط تولید مربوط به تسمه‌های روکش‌دار ساده و دنده‌ای، توانست در سال ۱۹۹۴ خط تولید تسمه‌های شیاری خود را نیز راه‌اندازی کند.

هانچانگ با فتح قله‌های صعود و موفقیت سرانجام در سال ۱۹۹۷ استاندارد ISO ۹۰۰۱ دریافت نمود چرا که محصولات این تولید‌کننده به شدت با کیفیت بوده و این مسأله باعث شد تا در سراسر جهان فروشگاه‌هایی در زمینه عرضه محصولات آن فعالیت کنند. در ایران نیز فروشگاه‌های معتبر برای عرضه محصولات هانچانگ وجود دارند که شما می‌توانید تسمه‌های متناسب با خودرو‌های ایرانی و تسمه‌های صنعتی و کشاورزی دور متغیر را از آنان خریداری نمایید.

تسمه ‌یانگ سان

کمپانی ‌یانگ سان در ابتدا یک کمپانی فعال در ساخت تسمه‌های صنعتی در کشور اندونزی بود. با این حال امروزه محصولات این شرکت در ایران مونتاژ شده و تحت لیسانس اندونزی تولید می‌شوند. تسمه‌های تولیدی این برند کیفیت بالایی داشته و درصد قابل توجهی از مشتریان در بازار ایران طرفدار این برند هستند.

ویژگی‌های تسمه ‌یانگ سان مانند مقاومت و داوم بالا، تنوع در مدل‌ها، قیمت مقرون به صرفه و دسترسی ساده باعث شده بیشتر افراد در مواقع لزوم از این برند استفاده نمایند. همچنین شما می‌توانید تسمه‌های وی شکل روکش‌دار ساده ‌یانگ سان در مدل‌های مختلف A، B،C  و D به علاوه تسمه‌های وی شکل دنده‌ای آن در مدل‌های  BX، AX وCX  و تسمه‌های شیاری این برند را در مدل‌های مختلف و در فروشگاه‌های عرضه‌کننده تسمه صنعتی مانند “رابین صنعت” خریداری کنید.

تسمه موتور پاور

از دیگر برند‌های معتبر تولید‌کننده تسمه صنعتی در دنیا می‌توان به برند موتور پاور اشاره کرد زیرا یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین تسمه‌های صنعتی میان رده در بازار، تسمه صنعتی موتور پاور است. به علاوه، تسمه‌های موتور پاور با قیمت مناسب و کیفیت فوق‌العاده خود توانسته‌اند درصد قابل توجهی از مصرف‌کنندگان را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است که تسمه‌های موتور پاور در کشور سنگاپور ساخته می‌شوند و به کمک متریال‌های ژاپنی و نخ‌های کره‌ای و آلمانی به تولید می‌رسند؛ از همین رو می‌توان گفت که محصولات این برند سنگاپوری کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند.

همچنین تسمه‌های موتور پاور در دو نوع تسمه دینام خودرو و تسمه تایم خودرو تولید می‌گردند. البته که محصولات موتور پاور تنها به ساخت تسمه‌های خودرویی محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید برای دستگاه‌های صنعتی خود نیز از تسمه‌های وی شکل ساده در مدل‌های مختلف و تسمه‌های وی شکل دندانه‌دار استفاده نمایید.

تسمه SWR

تسمه‌های صنعتی SWR از دیگر تسمه‌های صنعتی موجود در بازار ایران هستند که توسط کشور تایوان ساخته می‌شوند و پ برای مصارف صنعتی و کشاورزی کاربرد دارند. در حال حاضر مدل‌های مختلف این تسمه در بازار ایران یافت می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به تسمه‌های وی شکل ساده روکش‌دار، دنده‌ای، چند خطی ساده، چند خطی دنده‌ای و تسمه‌های صنعتی شش گوش، وی شکل اسپشیال روکش‌دار و وی شکل اسیشیال دنده‌ای اشاره کرد.

تسمه اپتی بلت

شرکت OPTIBELT از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا در زمینه ساخت تسمه‌های صنعتی در کشور آلمان است. همچنین این شرکت را می‌توان پیشگام در ساخت تسمه صنعتی در دنیا دانست که قدرتمند‌ترین تسمه‌های صنعتی را تولید می‌کند. همچنین بسیاری از تولید‌کنندگان ماشین آلات صنعتی مانند تولید‌کنندگان فعال در زمینه ساخت ماشین آلات معدنی، کمپرسور‌ها و ماشین آلات کشاورزی از تسمه‌های صنعتی اپتی بلت استفاده می‌کنند.

اپتی بلت ۸ کارخانه تولید تسمه صنعتی در ۶ کشور دنیا دارد که با بیش از ۳۳ نمایندگی فروش در ۳۰ کشور دنیا جزء کمپانی‌های بزرگ جهان محسوب می‌شود؛ ضمن این که بیش از ۲۵۰۰ کارمند و تکنسین در زمینه تولید و عرضه محصولات این برند فعالیت می‌کنند.

تسمه مگادین

مگادین یکی از معتبر‌ترین تولید‌کنندگان ساخت تسمه صنعتی در دنیا به شمار می‌رود که با تأسیس آن در سال ۱۹۵۷ تحولات شگرفی در زمینه تولید تسمه‌های صنعتی در دنیا پدید آمد.

مگادین اولین شرکتی بود که برای اولین بار از پلی‌اتیلن در ساخت محصولات خود استفاده کرد و به مرور توانست سهم عظیمی از بازار ایتالیا را به دست آورد. پس از آن محصولات مگادین به سراسر دنیا عرضه شد و مشتریان بسیاری را در اقصی نقاط دنیا به دست آورد به طوری که امروزه در اکثر کشور‌های اروپایی یک شعبه از مگادین به چشم می‌خورد و شعبه‌های دیگر آن به خارج از اورپا مانند برزیل و چین نیز راه یافته‌اند.

جمع ‌بندی

امروز ما در مطلب انواع برند تسمه صنعتی سعی کردیم شما را با معتبرترین برند‌های سازنده تسمه صنعتی در دنیا آشنا سازیم. ضمن این معرفی قابل ذکر است که می‌توانید برای تهیه هر کدام از برند‌های فوق به وب سایت “رابین صنعت تسمه پارسا” مراجعه نمایید. در این مجموعه علاوه بر امکان مشاهده تمام برند‌های متنوع که می‌توانید طبق نیاز و بودجه خود مناسب‌ترین آنها را خریداری کنید، امکان دریافت مشاوره پیش از خرید نیز وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع برند تسمه صنعتی و اطلاع از قیمت انواع تسمه تایمینگ، از طریق واتس اپ مجموعه پارسابلت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟